Media Kit suomeksi

Tietoa yrityksestä:

Booxmedia Oy on Euroopan johtava skaalautuvien ja suorituskykyisten pilvitelevisioratkaisujen tuottaja teleoperaattoreille ja mediayhtiöille. Booxmedian kokonaisratkaisu kattaa median enkoodauksen, transkoodauksen, tallennuksen, suoratoiston ja latausmahdollisuuden kaikilla tilaus- ja maksuvaihtoehdoilla sekä kaikilla tärkeillä alustoilla kuten Apple iOS, Android, Windows Phone, web-selain, pelikonsoli tai älytelevisio. Booxmedian teknologia on kehitetty jakamaan turvallisesti ja luotettavasti televisiosisältöjä mihin hyvänsä internetiin kytkettyyn päätelaitteeseen ja palvelua käyttävät kymmenet tuhannet kuluttajat yksin Suomessa. Vuonna 2009 perustettu Booxmedia on nopean kansainvälistymisen polulla ja sen pääkonttori on Helsingissä.

Tietoa palvelusta:

Booxmedian suomalaisen nettitelevisiokuluttajapalvelu booxTV.fi:n avulla käyttäjä voi katsoa suoria lähetyksiä suomalaisilta ilmaiskanavilta ja maksullisilta kanavilta. Käyttäjä voi myös tallentaa suosikkiohjelmat verkkoon ja katsoa niitä ajasta ja paikasta riippumatta.

Yhtiön kotisivut löytyvät osoitteesta www.booxmedia.com ja suomalaisen TV-palvelun booxTV:n sivut osoitteesta www.booxtv.fi.

Mediayhteydet:

david@booxmedia.com